Szakmai háttér és elhivatottság
Az ATMA Pszichoszomatika és Testtudat Akadémia oktatói olyan magasan képzett szakemberek, akik a pszichoszomatika, a testtudati önismeret, a holisztikus egészségfejlesztés és a gyakorlati terápiás módszerek területén több éves tapasztalattal rendelkeznek.
Munkájuk középpontjában a szakmai hitelesség, az emberség és a folyamatos fejlődés iránti elkötelezettség áll.
Oktatóink célja, hogy a résztvevők ne csupán tudást kapjanak, hanem egy olyan szemléletet is, amelyet integrálni tudnak saját életükbe és szakmai gyakorlatukba egyaránt.
Szlezsuk Róbert – Az Akadémia alapítója és vezető oktatója
Pszichoszomatikus szemléletű szakember, testtudati tréner, az ATMA Fusion Testtudat -módszer megalkotója.
Több mint 25 éve foglalkozik a test és a lélek kapcsolatának gyakorlati vizsgálatával, valamint olyan módszerek fejlesztésével, amelyek segítségével a kliensek képesek felismerni és oldani testi tüneteik mögött meghúzódó érzelmi mintázataikat.
Szakmai területei többek között:
- pszichoszomatika gyakorlati alkalmazása,
- testtudati önismeret fejlesztése,
- légzésterápia,
- energetikai minták felismerése és oldása,
- stressz- és érzelemszabályozás,
- holisztikus szemléletű segítői protokollok.
Kiemelt célja, hogy a hallgatókat olyan gyakorlati eszközökkel vértezze fel, amelyek valódi és azonnal alkalmazható változást hoznak a segítői munkában.
Vendégoktatók és szakmai közreműködők
Akadémiánk folyamatosan együttműködik olyan szakemberekkel, akik magas szintű tapasztalattal rendelkeznek a következő területeken:
- pszichológia és mentálhigiéné
- mozgásterápia és testorientált módszerek
- energetikai rendszerek és holisztikus egészségfejlesztés
- integratív coaching és önismereti folyamatok
- légzésterápia, stresszoldó technikák
A vendégoktatók célja, hogy a hallgatók különböző szakmai nézőpontokon keresztül ismerhessék meg a test–lélek egységének működését.
Szakmai hitvallásunk az oktatásban
- A tanulás alapja a személyes élmény és tapasztalati megértés.
- A szakmai tudást gyakorlatorientáltan, strukturált rendszerben adjuk át.
- Fontos számunkra a biztonságos, támogató tanulási környezet kialakítása.
- Elkötelezettek vagyunk az etikus, felelősségteljes segítői szemlélet mellett.
- Oktatóink folyamatosan fejlesztik saját módszertani és önismereti kompetenciáikat.
